Idealne miejsce
do pracy
Doosan tworzy wózki widłowe w oparciu
o realizację potrzeb i preferencji operatora.
Potwierdza to fakt zdobycia wielu nagród,
w tym 4 lata z rzędu przyznane przez FLTA
za bezpieczeństwo i ergonomię.
Zadbaj o komfort
swojego operatora.
Ponad 70% kosztów operacyjnych stanowi wynagrodzenie operatora wózka widłowego. Wiemy jak ważne jest zoptymalizowane stanowisko pracy,
o czym świadczy szereg zdobytych nagród w kategorii
bezpieczeństwo i ergonomia.
FLTA (Fork Lift Truck Association Award) to najbardziej cenione stowarzyszenie ekspertów branży wózków widłowych.
Maksymalizacja
Bezpieczeństwax3
Doskonała
Ergonomia
Łatwe podejście do pracy.
Szeroki, antypoślizgowy stopień oraz uchwyt ułatwiają zajęcie miejsca
za kierownicą. Gazowy amortyzator kolumny kierownicy, obsługiwany jednym przyciskiem, pozwala w błyskawiczny sposób dostosować
pozycję, a wygodny i łatwy w obsłudze amortyzowany fotel deluxe umożliwia regulację
z pozycji siędzącej, pod obciążeniem operatora.
Przestronny przedział operatora i doskonała widoczność.
Przedział operatora, zaprojektowany zgodnie z najwyższymi standardami ergonomii, zapewnia operatorowi komfort nawet przy długim czasie pracy. Wykładzina podłogowa, wykonana z przyjaznego środowisku materiału skutecznie ogranicza hałas i wibracje.
Specjalna konstrukcja kraty ochronnej i masztu typu See Thru dają operatorowi doskonałą widoczność w każdym kierunku.
Czytelny i przejrzysty panel kontrolny.
Przejrzysty panel kontrolny z zestawem wskaźników dostarcza operatorowi niezbędnych informacji o parametrach pracy wózka.
- Wskaźnik poziomu paliwa.
- Wskaźnik temperatury silnika
- Wskaźnik temperatury oleju.
- Wskaźnik ciśnienia oleju.
- Wskaźnik napięcia alternatora.
- Wskaźnik świec żarowych.
- Licznik motogodzin.
System czuwający nad bezpieczeństwem operatora.
Czujnik umieszczony pod fotelem operatora uruchamia sygnał
dźwiękowy, gdy operator opuści wózek bez zaciągnięcia hamulca
parkingowego, uaktywnia kontrolkę pasów bezpieczeństwa gdy
operator ich
nie zapnie oraz powoduje przełączenie przekładni
w położenie neutralne w przypadku opuszczenia wózka przez
operatora przy pracującym silniku.
Maksymalizacja
Bezpieczeństwa